Hodnocení obchodu
LC
Lukáš Chyba
JD
Jana Duchkova
KV
Kateřina Valášková
ES
Eva Sůvová
Poprvé a vyborné
MJ
Martin Janíček
Perfektní služby a komunikace. Jako ostatně vždy - rád se sem vracím.
J
Jana
Rychlost dodání, komunikace , vše super! Ještě paní volala zda vím, že pokud beru na dobírku, že musím platit hotově ☺️ ♥️
NZ
Nikola Fiala Zákonová
Přišel úplně jiny typ hlavice
DB
Dagmar Bařinová
(Administrátor)
Dobrý den, Nikolo. Moc mě to mrzí - bohužel se ukázalo, že balit rodinu na dovolenou a během toho se snažit vyexpedovat i všechny objednávky se nemusí vyplatit. :-( Věřím ale, že reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
JP
Jana Přikrylová
IŠ
Iveta Šmejkalova
DD
Daniela Drabkova
MD
Milada Dvořáková
Vynikající produkt i prodávající!
PS
Pavlína Sedlářová
Bezproblémová komunikace, rychlé dodání. 👍🏻
L
Lenka
MV
Miroslava Viková
ZV
Zuzana Valouskova
Paní se neustále obhajuje aby neprisla o provizi:) kdo má čas psát romány do recenzi ste vy.
DB
Dagmar Bařinová
(Administrátor)
Máte pravdu, komunikace se zákazníky může občas být časově náročná. Ale jako u všeho i zde platí, že to jde dělat buď rychle nebo dobře. :-)
Absolutně nedoporučuji. Vypadá to ze recenze napsaly kamarádi a kolegové z pracoviště!!! Pozor ! Arogantní chování po třech dnech odpověď, a jakmile problem přestane komunikovat a nedá se domluvit!!!
DB
Dagmar Bařinová
(Administrátor)
Dobrý den, Zuzano,
děkuji i za negativní zpětnou vazbu. Předpokládám, že udělených pět hvězdiček je omyl, a že to asi měla být pětka, jako ve škole.
Stručně popíšu situaci: Po 1,5 měsíci od nákupu jste psala, že přístroj nejde nabíjet, ale nakonec se ukázalo, že to byla pouze chyba manipulace, nikoli přístroje. Po 3 měsících od nákupu jste oznámila, že máte na LumiSpa nefunkční hlavici a chcete vrátit peníze. Napsala jsem Vám, ať si zkontrolujete, že hlavice není mechanicky poškozená. Vy jste napsala, že Vaše maminka přístroj použila pouze třikrát, nic poškozeno není, poslala mi zpět celý přístroj, opět trvala na vrácení peněz. Po vybalení zásilky jsem našla hlavici s vylámanými upínacími zuby, což je závada, která nevznikne sama od sebe (obvykle člověk musí se zařízením manipulovat hrubě nebo v rozporu s dodaným návodem), o čemž jsem Vás informovala v pořízeném videozáznamu z vybalování. Vy jste si stále trvala na svém, teď už ovšem s tím, že jste si jinde objednala novou hlavici, kterou mi pošlete, a chcete vrátit peníze za celou objednávku. Připravila jsem pro Vás tedy reklamační protokol včetně detailní fotodokumentace poškozené hlavice a zaslala Vám ho k doplnění detailů, abych mohla vše předat k odbornému posouzení společnosti Nu Skin, protože samozřejmě nemohu vyloučit ani tak nepravděpodobný scénář, jako je skrytá vada materiálu nebo výrobní šarže. Vy jste se naštvala, obvinila mě z podvodu, napsala tuto referenci a na e-mail s žádostí o doplnění protokolu, abych mohla pokračovat v řádném reklamačním řízení, zatím nezareagovala.
Co se týká reakční doby z mé strany, tak to nedokážu hodnotit. Co je přiměřená reakční doba, je hodně relativní. Rozhodně ale nereaguji hned a už vůbec ne v afektu, protože to vede k hádce a ne k konstruktivnímu řešení. Pokud se Vám ale zdálo, že reaguji pomalu, tak jste mi kdykoliv mohla zavolat - např. v okamžiku, kdy jsme si psaly přes WhatsApp a bylo tedy jisté, že mám telefon v ruce a věnuji Vám plnou pozornost. Vámi zmiňovaná reakce "po třech dnech", byla odpověď na poslední email poslaný 26.01.2025 večer v 21:28 a já jsem reagovala ráno 28.01.2025 v 8:08, protože jsem si už opravdu hodně rozmýšlela, jak odpověď formulovat slušně a vstřícně (přestože mi byla Vaše reakce jasná dopředu).
Každopádně pokud mi pošlete doplněné údaje, budu ve Vaší reklamaci řádně pokračovat, i když obě nejspíš tušíme, jak by posouzení odborníkem dopadlo. Šance tu pořád je a já bych ji nezahazovala. Pokud mi do týdne nepošlete údaje potřebné k reklamaci, tak Vám v horizontu následujícího týdne ještě třikrát pošlu připomenutí a pak Vám budu nucena přístroj zaslat zpět.
A na závěr ještě dodatek k recenzím – sice pracuji v nemocnici, ale tolik blízkých přátel a kolegů bohužel nemám. U recenzí musím být ze zákona schopná prokázat jejich původ, tj. že patří k nějaké objednávce. Toto Vaše hodnocení eshopu bych správně měla skrýt, protože jste neuvedla jméno ani e-mail, ale nechám ji tu, protože spárovat ji s objednávkou není v tomto případě těžké.
S pozdravem
Dáša Bařinová
Stručně popíšu situaci: Po 1,5 měsíci od nákupu jste psala, že přístroj nejde nabíjet, ale nakonec se ukázalo, že to byla pouze chyba manipulace, nikoli přístroje. Po 3 měsících od nákupu jste oznámila, že máte na LumiSpa nefunkční hlavici a chcete vrátit peníze. Napsala jsem Vám, ať si zkontrolujete, že hlavice není mechanicky poškozená. Vy jste napsala, že Vaše maminka přístroj použila pouze třikrát, nic poškozeno není, poslala mi zpět celý přístroj, opět trvala na vrácení peněz. Po vybalení zásilky jsem našla hlavici s vylámanými upínacími zuby, což je závada, která nevznikne sama od sebe (obvykle člověk musí se zařízením manipulovat hrubě nebo v rozporu s dodaným návodem), o čemž jsem Vás informovala v pořízeném videozáznamu z vybalování. Vy jste si stále trvala na svém, teď už ovšem s tím, že jste si jinde objednala novou hlavici, kterou mi pošlete, a chcete vrátit peníze za celou objednávku. Připravila jsem pro Vás tedy reklamační protokol včetně detailní fotodokumentace poškozené hlavice a zaslala Vám ho k doplnění detailů, abych mohla vše předat k odbornému posouzení společnosti Nu Skin, protože samozřejmě nemohu vyloučit ani tak nepravděpodobný scénář, jako je skrytá vada materiálu nebo výrobní šarže. Vy jste se naštvala, obvinila mě z podvodu, napsala tuto referenci a na e-mail s žádostí o doplnění protokolu, abych mohla pokračovat v řádném reklamačním řízení, zatím nezareagovala.
Co se týká reakční doby z mé strany, tak to nedokážu hodnotit. Co je přiměřená reakční doba, je hodně relativní. Rozhodně ale nereaguji hned a už vůbec ne v afektu, protože to vede k hádce a ne k konstruktivnímu řešení. Pokud se Vám ale zdálo, že reaguji pomalu, tak jste mi kdykoliv mohla zavolat - např. v okamžiku, kdy jsme si psaly přes WhatsApp a bylo tedy jisté, že mám telefon v ruce a věnuji Vám plnou pozornost. Vámi zmiňovaná reakce "po třech dnech", byla odpověď na poslední email poslaný 26.01.2025 večer v 21:28 a já jsem reagovala ráno 28.01.2025 v 8:08, protože jsem si už opravdu hodně rozmýšlela, jak odpověď formulovat slušně a vstřícně (přestože mi byla Vaše reakce jasná dopředu).
Každopádně pokud mi pošlete doplněné údaje, budu ve Vaší reklamaci řádně pokračovat, i když obě nejspíš tušíme, jak by posouzení odborníkem dopadlo. Šance tu pořád je a já bych ji nezahazovala. Pokud mi do týdne nepošlete údaje potřebné k reklamaci, tak Vám v horizontu následujícího týdne ještě třikrát pošlu připomenutí a pak Vám budu nucena přístroj zaslat zpět.
A na závěr ještě dodatek k recenzím – sice pracuji v nemocnici, ale tolik blízkých přátel a kolegů bohužel nemám. U recenzí musím být ze zákona schopná prokázat jejich původ, tj. že patří k nějaké objednávce. Toto Vaše hodnocení eshopu bych správně měla skrýt, protože jste neuvedla jméno ani e-mail, ale nechám ji tu, protože spárovat ji s objednávkou není v tomto případě těžké.
S pozdravem
Dáša Bařinová
MK
Markéta Kubíčková
MP
Marie Preclikova
Super👍
LL
Lenka Langrová
AŘ
Alena Řezníková