Hodnocení obchodu

5,0 533 hodnocení
5
528x
4
0x
3
1x
2
1x
1
3x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

LC Avatar autora Lukáš Chyba | 25.2.2025
JD Avatar autora Jana Duchkova | 24.2.2025
KV Avatar autora Kateřina Valášková | 24.2.2025
ES Avatar autora Eva Sůvová | 22.2.2025
Poprvé a vyborné
MJ Avatar autora Martin Janíček | 21.2.2025
Perfektní služby a komunikace. Jako ostatně vždy - rád se sem vracím.
J Avatar autora Jana | 15.2.2025
Rychlost dodání, komunikace , vše super! Ještě paní volala zda vím, že pokud beru na dobírku, že musím platit hotově ☺️ ♥️
NZ Avatar autora Nikola Fiala Zákonová | 15.2.2025
Přišel úplně jiny typ hlavice
DB Avatar autora Dagmar Bařinová (Administrátor) 17.2.2025
Dobrý den, Nikolo. Moc mě to mrzí - bohužel se ukázalo, že balit rodinu na dovolenou a během toho se snažit vyexpedovat i všechny objednávky se nemusí vyplatit. :-( Věřím ale, že reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
JP Avatar autora Jana Přikrylová | 4.2.2025
Avatar autora Iveta Šmejkalova | 3.2.2025
DD Avatar autora Daniela Drabkova | 2.2.2025
MD Avatar autora Milada Dvořáková | 2.2.2025
Vynikající produkt i prodávající!
PS Avatar autora Pavlína Sedlářová | 31.1.2025
Bezproblémová komunikace, rychlé dodání. 👍🏻
L Avatar autora Lenka | 31.1.2025
MV Avatar autora Miroslava Viková | 30.1.2025
ZV Avatar autora Zuzana Valouskova | 29.1.2025
Paní se neustále obhajuje aby neprisla o provizi:) kdo má čas psát romány do recenzi ste vy.
DB Avatar autora Dagmar Bařinová (Administrátor) 30.1.2025
Máte pravdu, komunikace se zákazníky může občas být časově náročná. Ale jako u všeho i zde platí, že to jde dělat buď rychle nebo dobře. :-)
Avatar autora | 28.1.2025
Absolutně nedoporučuji. Vypadá to ze recenze napsaly kamarádi a kolegové z pracoviště!!! Pozor ! Arogantní chování po třech dnech odpověď, a jakmile problem přestane komunikovat a nedá se domluvit!!!
DB Avatar autora Dagmar Bařinová (Administrátor) 28.1.2025
Dobrý den, Zuzano, děkuji i za negativní zpětnou vazbu. Předpokládám, že udělených pět hvězdiček je omyl, a že to asi měla být pětka, jako ve škole.

Stručně popíšu situaci: Po 1,5 měsíci od nákupu jste psala, že přístroj nejde nabíjet, ale nakonec se ukázalo, že to byla pouze chyba manipulace, nikoli přístroje. Po 3 měsících od nákupu jste oznámila, že máte na LumiSpa nefunkční hlavici a chcete vrátit peníze. Napsala jsem Vám, ať si zkontrolujete, že hlavice není mechanicky poškozená. Vy jste napsala, že Vaše maminka přístroj použila pouze třikrát, nic poškozeno není, poslala mi zpět celý přístroj, opět trvala na vrácení peněz. Po vybalení zásilky jsem našla hlavici s vylámanými upínacími zuby, což je závada, která nevznikne sama od sebe (obvykle člověk musí se zařízením manipulovat hrubě nebo v rozporu s dodaným návodem), o čemž jsem Vás informovala v pořízeném videozáznamu z vybalování. Vy jste si stále trvala na svém, teď už ovšem s tím, že jste si jinde objednala novou hlavici, kterou mi pošlete, a chcete vrátit peníze za celou objednávku. Připravila jsem pro Vás tedy reklamační protokol včetně detailní fotodokumentace poškozené hlavice a zaslala Vám ho k doplnění detailů, abych mohla vše předat k odbornému posouzení společnosti Nu Skin, protože samozřejmě nemohu vyloučit ani tak nepravděpodobný scénář, jako je skrytá vada materiálu nebo výrobní šarže. Vy jste se naštvala, obvinila mě z podvodu, napsala tuto referenci a na e-mail s žádostí o doplnění protokolu, abych mohla pokračovat v řádném reklamačním řízení, zatím nezareagovala.

Co se týká reakční doby z mé strany, tak to nedokážu hodnotit. Co je přiměřená reakční doba, je hodně relativní. Rozhodně ale nereaguji hned a už vůbec ne v afektu, protože to vede k hádce a ne k konstruktivnímu řešení. Pokud se Vám ale zdálo, že reaguji pomalu, tak jste mi kdykoliv mohla zavolat - např. v okamžiku, kdy jsme si psaly přes WhatsApp a bylo tedy jisté, že mám telefon v ruce a věnuji Vám plnou pozornost. Vámi zmiňovaná reakce "po třech dnech", byla odpověď na poslední email poslaný 26.01.2025 večer v 21:28 a já jsem reagovala ráno 28.01.2025 v 8:08, protože jsem si už opravdu hodně rozmýšlela, jak odpověď formulovat slušně a vstřícně (přestože mi byla Vaše reakce jasná dopředu).

Každopádně pokud mi pošlete doplněné údaje, budu ve Vaší reklamaci řádně pokračovat, i když obě nejspíš tušíme, jak by posouzení odborníkem dopadlo. Šance tu pořád je a já bych ji nezahazovala. Pokud mi do týdne nepošlete údaje potřebné k reklamaci, tak Vám v horizontu následujícího týdne ještě třikrát pošlu připomenutí a pak Vám budu nucena přístroj zaslat zpět.

A na závěr ještě dodatek k recenzím – sice pracuji v nemocnici, ale tolik blízkých přátel a kolegů bohužel nemám. U recenzí musím být ze zákona schopná prokázat jejich původ, tj. že patří k nějaké objednávce. Toto Vaše hodnocení eshopu bych správně měla skrýt, protože jste neuvedla jméno ani e-mail, ale nechám ji tu, protože spárovat ji s objednávkou není v tomto případě těžké.

S pozdravem
Dáša Bařinová
MK Avatar autora Markéta Kubíčková | 27.1.2025
MP Avatar autora Marie Preclikova | 25.1.2025
Super👍
LL Avatar autora Lenka Langrová | 20.1.2025
Avatar autora Alena Řezníková | 20.1.2025
×

Splátková kalkulačka ESSOX